اینجا مال من نیست.

ما ایرانی ها 30 درصد عمرمون تلف می شه برای پیدا کردن راهی برای خروج از کشور 5 درصد تلف می شه برای پیدا کردن راهی برای گرفتن ویزا 30 درصد تلف می شه برای تنازع بقا در کشور جدید 20 درصد دنبال یه راهی هستیم که تا ابد تو این خراب شده بمونیم 5 درصد هم مال شبا قبل از خوابه که فک می کنیم کاش بر می گشتیم و اون همه برا خودمون حداقل تو کشور خودمون کسی بودیم کلی خفن بودیم باهوش بودیم از همه سرتر بودیم اینجا کسی به تخمش هم ما رو حساب نمی کنه.

این نوشته در ایران ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای اینجا مال من نیست.

  1. علیرضا :گفت

    می خواستم بگم، اینجا هم کسی مارو به تخمش حساب نمیکنه و در عوضش هر روز از تخم آویزونیم!
    (آیکون خجالت)

  2. مرتضی :گفت

    خوبه ده درصد می مونه!!

  3. bienteha :گفت

    برا من همینطور بوده البته درصدها با یخورده تغییر!!! اما چاره ای نیست. دست خودمون نبوده کجا متولد شیم که!!!

  4. فرزانه :گفت

    شاید به خاطر اینه که داریم از خودمون فرار میکنیم و حواسمون نیست که نمیشه از خود فرار کرد

  5. be iadetan hastim
    که برای من نوشتی یعنی چی؟

  6. من بارا :گفت

    vase ma fargh i nadare\
    har ja bashim shab neshinim.

پاسخی بگذارید

