110 تا لایک به نیت 110 تن

هی می رم لایک خور ببینم چیزی که خودم نوشته بودم و حالا توسط یکی دیگه منتشر شده (بدون ذکر لینک!!) چند تا لایک خورده! رسیده به 110. من می دونستم استعداد دارم! فقط شناخته شده نیستم! یعنی اگه معروف بشم بقیه نوشته هام چند تا لایک می خوره؟ این که تازه یه چیز دم دستی بود 110 تا لایک خورد!!!

این نوشته در وبلاگ من ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای 110 تا لایک به نیت 110 تن

  1. علیرضا :گفت

    بعضی وقتها، نوشته ها لایک نمی خورند. آدمها هستند که لایک ها را جمع می کنند.
    اینو گفتم که بگم، بله. ما بلدیم ضایع کنیم. :دی (سوت)

  2. فرزانه :گفت

    من خیلی از نوشته هاتو دوست دارم
    به یه چیزایی توجه میکنی که جالبه
    درین شک نکن که نویسنده توانائی هستی

  3. بعضی نوشته هات خیلی دلنشینن واقعا اگر یکی دو تا وبلاگ پربازدید لینکت کنن خیلی معروف خواهی شد

    • goldeneverstand :گفت

      کامنتت خیلی خوشحالم کرد. مرسی. اون نوشته ات رو هم خوندم. حالم بد شد برا همین هیچی ننوشتم. چون نمی دونم چه جور جرات کردی سرنگ رو خالی کنی.

      • هر دوبار خودکشی من کار احمقانه ای بود،اما یه خوبی داشت،خیلی دلم برای بدنم سوخت،حس میکردم میخواستم یه ماشین دقیق و بیگناه رو نابود کنم،بعد اون همیشه همین حس رو دارم فکر میکنم بدنم گناهی نداره که روح منو توی خودش داره،میدونی بعد از اون جریان تنم رو مثل یه بچه که احتیاج به مراقبت داره میبینم.میدونم شاید احمقانه به نظر برسه ولی این احساس رو دارم.

پاسخی بگذارید

