سوپاپ اطمینان

گاهی نباید بخشید.

نه اینکه بخیل باشیم در بخشیدن. که میخواهیم مطمئن باشیم از همان شمشیر دوباره جراحتی به ما نمی رسد.

این نوشته در اشتباهات رایج ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای سوپاپ اطمینان

  1. علیرضا :گفت

    اولین نظرم را اینجا مکتوب می کنم!
    .
    .
    .
    دنبال چی می گردی؟ همین نظره دیگه!

  2. علیرضا :گفت

    چه مسخره. نظراتم اینجا نشون داده میشه. ولی در واقع نشون داده نمیشه. این وردپرس ک دیگه از مال خودمون سرکاری تره!

  3. مرتضی :گفت

    میشه بخشید!!!
    به نظر من شمشیر نیست!! مثل مریضی می مونه!!
    ببخش ولی اینقدر پادتنشو تو خودت درست کن که دفعه بعد!! بزنیش زمین!!! ککتم نگزه!!
    البته شمشیر هم همینطوری میشه!!!

    • goldeneverstand :گفت

      آره اتفاقا. ایندفعه نذاشتم منو بزنه زمین. همین زدمش زمین که حالم حسابی جا اومد. ککم هم نگزید. نه از این که اذیت شده بودم نه از اینکه می ذاشتمش کنار. خیلی مزه داد. یک تجربه ی جدید و شیرین بود.

  4. فرزانه :گفت

    عجب تعبیری
    من خیلی وقتها به یه عده یه حرفهائی رو نمیگم چون میدونم جنبه ندارن و بر علیه خودم ممکنه استفاده کنن

پاسخی بگذارید

