مادرم مادرم مادرم مادرم

مامانم زنگ می زند. می گوید مرسی که وقتی من آمدم آنجا من را کلی جا بردی. کلی از آرزوهایی که داشتم در این سه ماهی که پیشت بودم برآورده شد. و زار زار گریه می کند. گریه می کند چون فکر می کند من فرزند خوبی بوده ام.
من. این سه ماه تنها فرصتی بود که اینبار من بتوانم کاری برای مادرم بکنم. اینبار من سر گود بودم و من توانایی هنرنمایی داشتم. من بودم که قدرت داشتم نشان دهم اگر فرصتی و توانی داشته باشم آیا آن را برای مادرم به کار می گیرم؟ 26 سال تظاهر کردم یا نخواستم یا نشد یا توانش را نداشتم که برایش کاری کنم. حالا که آمده ام اینجا دیگر نمی توانم از هیچ کاری سرباز زنم. نمی خواهم سر باز زنم. می خواهم هرآنچه دارم و ندارم را به پایش بریزم.
مادرم نمی داند که این وظیفه ی من بوده است. که هرچه کنم کم کرده ام.
برای مادرم من همیشه فرزندش هستم.

این نوشته در مامان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای مادرم مادرم مادرم مادرم

  1. محمد رضا :گفت

    شاید باور نکنید، شاید هم بخندید
    ولی یکی از آروزهای بزرگ من این بوده و هست که بتوانم به مادرم خدمت کنم، دلش رو شاد کنم و از من ناراحت نشود.
    برای پدرم همین آرزو رو داشتم ولی خیلی زود از میان ما رفت، پس دیگر نمی خواهم فرصت را از دست بدهم.

  2. محمد رضا :گفت

    خصوصی
    لطف کردید که وبلاگ مرا را لینک کردید من نیز با افتخار شما را به لیست دوستانم اضافه کردم.
    موفق باشید.

  3. مرتضی :گفت

    سلام
    مبارک باشه………
    ورد پرس تو ایران فیلتره!!!!!!!!
    بسیار شدید هم فیلتره!!!
    ولی بازم مبارک باشه!!

  4. فرزانه :گفت

    چرا کامنت محمد رضا که خصوصی بوده رو عمومی کردی؟

  5. فرزانه :گفت

    خوش به حال مادرت که دختر فهمیده ای مثل تو داره
    زیاد میبینم که میگن خب مادر و پدرم هر کاری کردن وظیفه داشتن

پاسخی بگذارید

