من هم دوست دارم غافلگیر شوم صدایتان را بشنوم

من از اینجا به بچه ها زنگ زدم.. به همکارای اداره. به دوستای قدیمی. همه گفتن کلی خوشحال شدن. کلی بوس فرستادن با ایمیل که مرسی که زنگ زدی.
اما یه نفر هم محض رضای خدا شماره تلفن من رو نگرفت که به من زنگ بزنه.
انگار من دل ندارم.

این نوشته در ایران ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای من هم دوست دارم غافلگیر شوم صدایتان را بشنوم

  1. Crow Lady :گفت

    واسه منم یه بار اتفاق مشابهی افتاد.تلفن زدم به دوست دبیرستانم که یه شهر دیگه بود.تلفن همه رو ازم گرفت جز خودم.

  2. Crow Lady :گفت

    1ساعته نشستم دارم وبلاگتو می خونم.حس می کنم خیلی دوستت دارم.با اینکه خیلی دوری…

  3. Crow Lady :گفت

    مثل علی از هلند!

پاسخی بگذارید

